PRR Project
Cowork Oeste+
Project sheet
Name
Cowork Oeste+Total project amount
127 thousand €Amount paid
0 €Non-refundable funding
127 thousand €Loan funding
0 €Start date
01.10.2021Expected end date
30.06.2026Dimension
Digital TransitionComponent
Digital public administrationInvestment
Empowering public administration to generate real public valueOperation code
03/C19-i07.05/2021.P442Summary
As ações previstas neste projeto são resultantes dos custos reais necessários para a implementação do projeto de Cowork Oeste+ apresentado, a realização das ações e dos investimentos apresentados são determinantes para a implementação e funcionamento da operação. As ações a desenvolver nesta operação são as seguintes: • Instalação de um centro de Cowork na Comunidade Intermunicipal do Oeste; • Empreitadas de adaptação do espaço para conversão de uma/duas salas existentes no edifício - Aquisição de serviços para execução da obra de adaptação prevista no projeto de execução – 98.743,00€ + IVA (121.453,89€) • Aquisição de equipamento informático - Aquisição de 14 computadores + mesa interativa + Led Hall – 45.162,00€ + IVA (55.549,26€); • Infraestruturas e equipamentos de comunicações - Infraestruturas e equipamentos de comunicações – 3.594,00€ + IVA (4.420,62€); • Aquisição de equipamento básico - Aquisição de 14 mesas individuais, 14 cadeiras – 7.684,60€ + IVA (9.452,06€); • Promoção e divulgação - Despesas com promoção e divulgação do Espaço Cowork Oeste + (divulgação no site e redes sociais da OesteCIM e Municípios, divulgação junto dos meios de comunicação locais, regionais e nacionais) – 1.000,00€ + IVA (1.230,00€) Que corresponde a um valor de investimento de 156.183,60€ + IVA (192.105,83€) A solução de intervenção segue os seguintes pontos de intervenção: - Criação do espaço cowork com capacidade para 14 pessoas - Criação do espaço teamwork com mesa interativa - Colocação de Led Hall para servir de suporte às reuniões de equipa A OesteCIM, pretende criar um espaço cowork que dê possibilidade ao trabalho individual e ao trabalho em equipa. Pretende-se que seja um espaço versátil e que mediante a necessidade de utilização se transforme a zona de trabalho individual em zona de trabalho de equipa e vice-versa. (esta situação será prevista em regulamento a criar 3 meses após assinatura do termo de aceitação).
Beneficiaries
The two types are::
- Direct Beneficiaries are those whose funding and projects to implement are part of the Recovery and Resilience Plan that has been negotiated and approved by the European Union;
- Final Beneficiaries are those whose funding and projects to implement are approved following a selection process through Calls for Applications.
Call for applications
As part of the Call for Applications, submissions are requested to select the projects and final beneficiaries to whom funding will be awarded. Specific selection criteria are defined for each call, which must be reflected in the applications submitted and assessed.
The project is appraised on the basis of its compliance with the selection criteria laid down in the calls for applications, and a final score may be awarded, where applicable.
Final evaluation score
The components for calculating the assessment score can be found in the selection criteria document mentioned below.
Selection criteria
Beneficiaries
Intermediate beneficiaries
Beneficiaries
Procurement
Beneficiaries representing public entities implement their project by signing one or more contracts with suppliers for goods or services through public procurement procedures.
To ensure and provide the utmost transparency in all these contracts, a list of the contracts that were signed under this project is available here, along with the information available on the Base.Gov platform. Please note that, according to the legislation in force at the time the contract was signed, some exceptions do not require the publication of the contracts signed on this platform, and, therefore, no information is available in such cases.
Geographic distribution
127 thousand €
Total amount of the project
Where was the money spent
By county
1 county financed .
-
Caldas da Rainha 127 thousand € ,